Ostu tingimused | Waterpro

1. ÜLDINE

1.1. Käesolevad tingimused reguleerivad suhteid, mis tekivad kauplemiskeskkonna www.waterpro.ee (internetipood) omaniku WaterPro OÜ (Müüja), Tähe tee 24, Uusküla, Jõelähtme vald, 74120, Eesti, registreerimisnumber14608633, number KMKR EE102120804, e-posti aadress info@waterpro.ee ja ostu sooritanud (Klient) isiku vahel.
1.2.Õigussuhteid, mis tekivad kaupade ostmisel internetipoest, reguleeritakse peale käesolevate tingimuste Eesti Vabariigi territooriumil kehtivate seadustega.
1.3. Müüjal on õigus muuta internetipoe üldisi tingimusi, samuti kaupade ja teenuste hindu. Muudatustest teavitatakse internetipoe kaudu. Tehing sõlmitakse nende tingimuste ja hindade põhjal, mis kehtivad selle sõlmimise ajal.

2. HIND

2.1. Kõik hinnad on märgitud 20% käibemaksuga.
2.2. Kauba hinnale lisatakse tellimuse vormistamisel valitud kohaletoimetamise viisi maksumus.
2.3. Makseid võetakse vastu eurodes.

3.TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. WaterPro OÜ ei vastuta ebakorrektselt sisestatud andmete eest.
3.2.Tellimus loetakse vormistatuks pärast e-poe arve tasumist.
3.3.Pärast arve tasumist saadetakse Kliendi e-posti aadressile tellimuse kinnitus

4. MAKSMINE

4.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop)
4.2. WaterPro OÜ  on isikuandmete vastutav töötleja, WaterPro OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
4.3. Pärast tellimuse vormistamist ja tasumist tuleb Kliendi e-posti aadressile tellimuse kinnitus, kätte toimetatavale pakile lisatakse arve.

5. KAUBA KOHALETOIMETAMINE

5.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
5.2. Kaup toimetatakse kohale Omniva (Eesti Post) ja Itella SmartPosti pakiautomaati, Omniva postkontoris.
5.3. Kohaletoimetamise kulud kannab ostja.
5.4. Tooted jõuavad Teie valitud pakiautomaati 1-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu.
Automaadid on avatud 24 tundi ja asuvad tavaliselt erinevate ostukeskuste peauste läheduses

6. TELLIMUSTE TÜHISTAMINE, KAUBA TAGASTAMINE

6.1. Tagastamisõiguse kasutamiseks peab klient esitama avalduse  aadressil info@waterpro.ee, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
6.2. Kauba tagastamiseks on vaja esitada originaalarve või ostu eest tasumise kviitung. Tagastamise tingimuste eiramisel jätab WaterPro OÜ endale õiguse jätta tagastatav kaup vastu võtmata ja ostusumma tagastamata.
6.3. Ostu eest tasutud summa tagastatakse ostja pangaarvele 14 päeva jooksul tagastamise avalduse laekumise hetkest.
6.4. Tagastada saab vaid kompleksse, kasutamata, koos kõigi etikettidega ning originaalpakendis kauba.
6.5. Kauba tagastamisega seotud transpordikulud kannab Klient

6.6.Kui Kliendi tellitud kaup pole saadaval, tühistab Müüja tellimuse. Klienti teavitatakse tellimuse tühistamisest viivitamatult e-maili teel.
6.7. Tühistamise korral tagastatakse raha nii kiiresti kui võimalik, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.

7. GARANTII

7.1.Müüja vastutab kauba võimalike defektide ja nõuetele mittevastavuse eest 2 aasta jooksul kauba kliendile kättetoimetamise hetkest.
7.2. Kauba defektide avastamise ja nõuetele mittevastavuse korral tuleb viivitamatult teavitada Müüjat, kirjutades e-kirja aadressile info@waterpro.ee
7.3. Kauba tagastamise vajalikuks tingimuseks on Kliendile esitatud arve.
7.4. Avastanud kaubal defekti või nõuetele mittevastavuse, on Kliendil õigus nõuda defektse kauba nõuetele vastava defektideta kauba vastu vahetamist või kauba tagastamist Müüjale. Defektse kauba tagastamisega seotud transpordikulud kannab sel juhul Müüja.
7.5. Defektse või nõuetele mittevastava kauba maksumus koos tagastamise transpordikuludega tagastatakse Kliendi pangaarvele hiljemalt 30 päeva jooksul tagastamise hetkest.
7.6. Garantii ei kehti, kui
• kaubal on kahjustused, mis on tekkinud seetõttu, et kaupa ei kasutatud juhendi kohaselt, ei peetud kinni kauba säilitamise ja transportimise tingimustest või kaupa ei paigaldatud juhendi järgi.
• kaup on kliendi süül kahjustada saanud;
• kaup on loodusõnnetuse, välgulöögi, tulekahju, üleujutuse tagajärjel kahjustada saanud;
• kaup on kliendi süül füüsiliselt ja mehhaaniliselt kahjustada saanud;
• kaubal on kahjustused, mis on tekkinud võõrkehade, vedelike, putukate jms sattumisel selle sisse,
• kaubal on kahjustused, mis on tekkinud seetõttu, et seda on kasutatud koos mitteoriginaalsete või tootja poolt sertifitseerimata kaupadega;
• on avastatud toote konstruktsiooni sekkumise ja juhendi rikkumise tundemärgid;
• kauba kahjustused on tingitud sellest, et sertifitseerimata esinduses on selle tehnilisi andmeid muudetud;
• kaubal on defektid ja kahjustused, mis on tekkinud seetõttu, et koos sellega on kasutatud tootja poolt mitte ette nähtud kaupu, esemeid ja tarvikuid.

8. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

8.1. WaterPro OÜ ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida WaterPro OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist WaterPro OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

9. MUUD TINGIMUSED

9.1. Internetipoe tellimuste vormistamise keskkonnas säilitatavad Kliendi isikuandmed ja tema tellimusi puudutavad andmed on konfidentsiaalsed. Müüja ei avalda talle teada olevaid andmeid kolmandatele isikutele.
9.2.Andmete vahetus Kliendi, panga ja kaardimaksekeskuse vahel on kodeeritud, mis tagab Kliendi andmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Müüjal pole juurdepääsu Kliendi konfidentsiaalsetele andmetele, milleks on panga- ja kaardirekvisiidid.
9.3.Kliendi ja Müüja vahel tekkivad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Müüja vastab kaebekirjale ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 päeva jooksul. Kui kokkulepet ei saavutata, on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse. Erimeelsuste lahendamise aluseks on võetud Eesti Vabariigi territooriumil kehtiv seadusandlus.